حرية سقفها السماء

وكالة سرايا الإخبارية

إبحــث في ســــرايا
الخميس ,19 سبتمبر, 2024 م
  • الصفحة الرئيسية
  • فن
  • أحمد سعد لسمية الخشاب: بلاش حاجات من تحت لتحت .. كنت هزعل منه أوي لو مكنش عزمني
طباعة
  • المشاهدات: 16734

أحمد سعد لسمية الخشاب: بلاش حاجات من تحت لتحت .. كنت هزعل منه أوي لو مكنش عزمني

أحمد سعد لسمية الخشاب: بلاش حاجات من تحت لتحت .. كنت هزعل منه أوي لو مكنش عزمني

أحمد سعد لسمية الخشاب: بلاش حاجات من تحت لتحت ..  كنت هزعل منه أوي لو مكنش عزمني

05-05-2021 11:23 PM

تعديل حجم الخط:

سرايا - عاتب الفنان المصري أحمد سعد طليقته سميّة الخشاب لقيامها "بحركات من تحت لتحت"، بعد المشهد الذي شارك فيه إلى جانبها مع الفنان محمد رمضان ضمن أحداث مسلسل "موسى".

وقال سعد في مداخلة هاتفية لبرنامج "ترندنغ" على شاشة mbc عن تفاصيل لقائه مع الخشاب: "اليوم كان عادي جداً مكنش فيه حاجة وقابلت سمية وسلمت عليها وسلمت عليا وهزرنا وضحكنا ومفيش أي مشكلة، هي بس نزلت بوست بتقول رزق وجايله كنت عايز أقول أنا رحت كده بالحب مخدتش أي فلوس".

وأضاف: "مفيش داعي بقى للكلام اللي ملوش لازمة ومن تحت لتحت وهي مركزة، منزلالي صورة وأنا مغمض عنيا وشكلي غريب هنفضل طول عمرنا نعمل حاجات من اللي هي تحت لتحت علشان الناس تشوف حاجات وحشة عن الغير.

أنا راجل دلوقتي خاطب وبحب خطيبتي جداً ومعنديش مشكلة مع سمية". اقرأ المزيد: إذا شعرت بواحدة من هذه الأعراض الأربعة النادرة .. توجه للطبيب فورا وكان سعد شارك في مشهد زفاف "موسى" (محمد رمضان) و"حلاوتهم" (سمية الخشاب)، بدور المغني الذي يحيي الحفل، في مفارقة لافتة بسبب انفصال وخلافات حادة في عام 2019. وتابع سعد في إتصاله مازحاً عن مشاركته في المشهد:

"كنت هزعل منه أوي لو مكنش عزمني في يوم زي ده يعني مناسبة سعيدة جداً". وأردف بقوله: "أنا شايف ضجة كبيرة جداً على السوشيال ميديا بسبب الموضوع بس أنا عادي جداً كلمني محمد قالي تيجي تغني قولتله طبعاً عادي أنا معنديش مشكلة خالص".

وعن تفاعل الجمهور مع المشهد، قال: "ردود الفعل بتضحكني أوي ضحكتني جداً جداً شايف الناس بصراحة دمها خفيف أوي وبتكتب حاجات بتضحك فعلاً حتى لو هي عليا


لمتابعة وكالة سرايا الإخبارية على "فيسبوك" : إضغط هنا

لمتابعة وكالة سرايا الإخبارية على "تيك توك" : إضغط هنا

لمتابعة وكالة سرايا الإخبارية على "يوتيوب" : إضغط هنا






طباعة
  • المشاهدات: 16734

إقرأ أيضا

الأكثر مشاهدة خلال اليوم

إقرأ أيـضـاَ

أخبار فنية

رياضـة

منوعات من العالم